Що таке “дистанційне навчання”?

Дистанцйно учні ліцею навчаються тоді, коли очне навчання неможливо організувати.

1. Дистанційне навчання складається з “онлайн” та “офлайн”. Перше – навчання в “прямому ефірі” з учителем. Друге – виконання завдань, розміщених на нашій навчальній платформі. Закон вимагає, щоб онлайн-уроків учитель проводив не менше як 30% від усіх уроків. Втім, більше – можна, якщо вчитель бачить у цьому необхідність.

2. Якщо у дитини немає жодного гаджету, який допоможе їй вийти в Інтернет, ми надамо їй робоче місце з доступом до Інтернету в ліцеї.

3. Якщо дитина не може налаштувати свій гаджет – ласкаво просимо до приймальні, допоможемо.

4. Під час дистанційного навчання ми просимо дітей заходити на Класрум згідно з розкладом. На кожному уроці учнів має чекати вчитель, або завдання до виконання уроку з інструкцією.

5. Форс-мажори трапляються. У ліцеї може зникнути світло і вчителів “викине” з Інтернету. Так само діти час від часу не можуть потрапити на урок з аналогічної причини.

6. Часом учні “прогулюють” дистанційку, вигадуючи цікаві причини. Це факт, тому не варто ображатись, якщо класний керівник цікавиться, де пропав його учень.

7. Наші вчителі, у більшості, дуже стараються. Є такі, які навчають дітей дистанційно не гірше, ніж очно. Але не чекайте від нас чудес. Навчання – це праця, і результат залежить у першу чергу від дитини. Дати можна лише тому, хто захоче взяти.

На якій платформі ми працюємо?

Для роботи учителі обрали корпорацію Google, платформу G-Site, додаток Класрум.

Яким чином відбувається вхід у особистий кабінет?

  1. Відкрийте браузер Гугл-Хром.
  2. Переконайтесь, що Ви вийшли з усіх попередніх облікових записів.
  3. Зайдіть за посиланням https://classroom.google.com/
  4. Введіть логін та пароль, які Вам надав класний керівник.

5. Натисніть блок свого класу

Якщо Ви все зробили правильно – відкриється стрічка новин класу

Вітаємо! Ви готові працювати

Які гаджети можна використовувати?

Платформа працює на персональному ком’ютері, ноут-буці, планшеті, смартфоні. У залежності від виду гаджета, зовнішній вигдяд платформи може незначно змінюватись.

Поширені проблеми зі входом на платформу.

Система вимагає код класу – Ви не вийшли з попреднього облікового запису. Часом, старі облікові записи на Гугл Хром дуже заважають.

Система пише, що пароль було змінено – Вам потрібно отримати новй пароль.

Забули логін чи пароль – треба звернутсь до адміністрації закладу.

Як звернутись до адміністрації за логіном, паролем чи з іншими запитаннями?

  1. Через класного керівника
  2. Напишіть повідомленя на офіційній сторінці ліцею у Фейсбук.
  3. Напишіть на електронну пошту bor_akadem@ukr.net
  4. Зателефонуйте у приймальню 04595 45251