Науково-методичне завдання Бориспільського академічного ліцею
«Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність вчителя до формування компетентної особистості учня»
МІСІЯ:
- створення ефективних засобів методичного супроводу для здійснення освітньої діяльності;
- забезпечення освітньо-культурних потреб педагогів;
- розробка стратегічних цілей та оперативне планування освітнього процесу.
ВІЗІЯ:
- вивчення та аналіз основних освітніх нормативних документів, програм, інструктивних матеріалів, методичних рекомендацій щодо змісту, форм та методів реалізації освітнього процесу;удосконалення системи та забезпечення випереджального характеру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів відповідно до потреб Нової української школи;ознайомлення, вивчення та використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду.
Пріоритетні питання методичної роботи:
- Вивчення та аналіз основних освітніх нормативних документів, програм, інструктивних матеріалів, методичних рекомендацій щодо змісту, форм та методів реалізації освітнього процесу.
- Удосконалення системи та забезпечення випереджального характеру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів відповідно до потреб Нової української ліцею.
- Ознайомлення, вивчення та використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду.
- Участь у конкурсах професійної майстерності «Учитель року», «Класний керівник року», в Інтернет-конкурсах, методичних заходах, висвітленні власних педагогічних ідей у мережі Internet та ін.
- Упровадження авторських спецкурсів, написання проектів та грантів.
- Розвиток ініціативи й творчості, новаторських пошуків педагогів.
- Упровадження результатів наукових досліджень.
- Сприяння самоосвітній фаховій діяльності педагога з метою безперервного підвищення власної кваліфікації та педагогічної майстерності.
- Підготовка та проведення заходів, спрямованих на вдосконалення освітнього процесу, надання практичної методичної допомоги педагогам в оволодінні сучасними методами викладання та виховання.
- Забезпечення необхідних умов для становлення молодих спеціалістів і малодосвідчених учителів.
- Сприяння поширенню педагогічного досвіду працівників академічного ліцею шляхом друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах.