Мульт-терапія

Поговоримо сьогодні про мультфільми))

Чи любите Ви мультфільми? А Ваші діти?

Особисто я їх обожнюю!! Люблю з дитинства, а в роботі з дітками для мене це виявилося великим бонусом)

Насправді, коли приходить маленький клієнт у кабінет і починає розповідати про мультяшного героя, а потім програвати якісь сцени з мультфільму, то я, як дитячий психолог, зобов’язана розуміти про що ця гра і яку головну роль в ній грає дитина. Якщо я не дивилася цього мультику, то чесно попереджаю про це дитину і обіцяю виправитися до наступної зустрічі).

Що ж таке МУЛЬТ-ТЕРАПІЯ?

Мульт-терапія – це один з методів психотерапії мистецтвом, її розглядають як один із видів арт-терапії, з допомогою якого, відбувається легкий, невимушений корегуючий ефект.

Виділяють 2 напрямки:

  • Пасивна мульт-терапія – перегляд мультфільмів
  • Активна мульт-терапія – власне, створення мультфільмів;

Ми зупинимося на пасивній мульт-терапії.

Чому ж діти так люблять мультфільми? Все дуже просто)

По-перше – це те, що герої мультиків, як і герої казок, говорять з дитиною однією мовою. Ніщо і навіть ніхто не зможе так швидко і дуже надійно донести до дитини інформацію, як це може зробити мультфільм.

По-друге – діти люблять усе кольорове та яскраве. І мультики цю потребу задовольняють сповна. Вони яскраві, видовищні, образні, а через своїх простих і ненавязливих персонажів демонструють дитині найрізноманітніші способи взаємодії з навколишнім світом.

А ще, мультфільми в дитячій голівці народжують образи, а в душі залишають місце для фантазій і різних домислів, а також досить сильно діють на підсвідомість.

Так що потрібно пам’ятати, що якщо ви включаєте мультфільм дитині, ви несете повну відповідальність за те, чим буде наповнюватися її підсвідомість, які образи вона запам’ятає.           

У процесі перегляду мультфільмів у дітей формуються:

-уявлення про добро і зло;

-правила і еталони гарної  і поганої поведінки;

-вміння розпізнавати почуття і емоції.

А якщо ви хочете дізнатися, що у голівці вашої дитини, чим вона сьогодні «живе», зробіть аналіз мультфільму після перегляду:

1.            Що тобі сподобалося у мультику найбільше? Чому?

2.            Що не сподобалося? Чому?

3.            Якби ти був головним героєм, то хто б це був?

4.            Чим тобі цей герой сподобався?

5.            А якби ти був мультиплікатором, щоб ти змінив? Чому?

Питання можуть бути різними, але не нав’язливими)))

І, врешті, про «наболіле») Як пояснити дитині що таке ЕПІДЕМІЯ?

Вам допоможе мультфільм «Мудрі казки тітоньки Сови»

Практичний психолог БАЛ:  Майстрик Ірина

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *